Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.05.2020 12:30 Publikacja: 16.05.2020 12:27
Foto: Bloomberg
W roku finansowym zakończonym 31 marca strata netto wyniosła 212 mln dolarów singapurskich (148,4 mln USD) wobec zysku 683 mln rok wcześniej, w IV kwartale strata wyniosła 732 mln, rok temu linia miała zysk 203 mln. Przewoźnik nie ogłosił wypłaty dywidendy i stwierdził, że perspektywy odrodzenia się międzynarodowego ruchu zależą od otwarcia granic i złagodzenia ograniczeń w podróżowaniu
„Istnieje kilka oznak słabnięcia pandemii COVID-19. Grupa utrzyma minimalną działalność swej sieci z jednoczesną elastycznością dostosowania swych mocy do ewentualnego pojawienia się popytu” — stwierdza komunikat SIA. Przewoźnik i jego regionalna filia SilkAir zmniejszyły moce przewozowe o 96 proc. do końca czerwca, a tania linia Scoot o 98 proc. Przewozy cargo ucierpiały mniej, bo moce przewozowe zmalały o 60 proc., linia używała samolotów pasażerskich do transportu frachtu i do lotów czarterowych — podał Reuter.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas