Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.05.2020 12:30 Publikacja: 16.05.2020 12:27
Foto: Bloomberg
W roku finansowym zakończonym 31 marca strata netto wyniosła 212 mln dolarów singapurskich (148,4 mln USD) wobec zysku 683 mln rok wcześniej, w IV kwartale strata wyniosła 732 mln, rok temu linia miała zysk 203 mln. Przewoźnik nie ogłosił wypłaty dywidendy i stwierdził, że perspektywy odrodzenia się międzynarodowego ruchu zależą od otwarcia granic i złagodzenia ograniczeń w podróżowaniu
„Istnieje kilka oznak słabnięcia pandemii COVID-19. Grupa utrzyma minimalną działalność swej sieci z jednoczesną elastycznością dostosowania swych mocy do ewentualnego pojawienia się popytu” — stwierdza komunikat SIA. Przewoźnik i jego regionalna filia SilkAir zmniejszyły moce przewozowe o 96 proc. do końca czerwca, a tania linia Scoot o 98 proc. Przewozy cargo ucierpiały mniej, bo moce przewozowe zmalały o 60 proc., linia używała samolotów pasażerskich do transportu frachtu i do lotów czarterowych — podał Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas