Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.05.2020 16:54 Publikacja: 24.05.2020 16:54
Foto: AFP
Etihad pracuje nad zmianą strategii po unieruchomieniu światowego transportu lotniczego przez pandemię, bo odrodzenie rynku potrwa kilka lat — uważają szefowie. Linia może wycofać wcześniej z eksploatacji 10 superjumbo i nigdy nie wznowić korzystania z nich. Odebrała pierwszy taki samolot w 2014 r., najnowszy w 2017, ale nie jest jedyną, która nie chce korzystać z tych 4-silnikowych gigantów. Ostatnio ogłosiła to Air France, Etihad rozmawia z Airbusem o zmniejszeniu ich dostaw, decyzja o losie dwóch ostatnich maszyn zapadnie wkrótce.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas