Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.07.2020 15:59 Publikacja: 05.07.2020 14:25
Foto: Bloomberg
Fiasko umowy zmusiło Embraera do szukania nowych sojuszników w trudnej sytuacji, gdy pandemia zniweczyła popyt na podróże lotnicze. Kierownictwo Embarera oświadczyło, że związek „używa bezpodstawnych twierdzeń i wypacza informacje, aby wywołać zamęt w opinii publicznej i wśród pracowników firmy". Dodało, że związek musi dopiero udowodnić swe zarzuty.
Pozew jest kolejnym problemem Embraera po zerwaniu umowy przez Amerykanów — pisze Reuter. Zgodnie z umową podpisaną w 2018 r. Boeing miał kupić 80 proc. w dziale samolotów regionalnych, aby móc konkurować z Airbusem, który kupił podobny dział kanadyjskiego Bombardiera. Przeciwko umowie występowały różne ugrupowania w Brazylii, było też kilka procesów i werdyktów blokujących transakcję, uchylanych z kolei przez sądy wyższej instancji, w ostatniej chwili w kwietniu Boeing zrezygnował, obie strony zrzucają na partenra winę za to fiasko.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas