Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.08.2020 13:26 Publikacja: 09.08.2020 13:26
Foto: Bloomberg
Były to wyłącznie samoloty wąskokadłubowe potwierdzając brak zainteresowania większymi, co skłoniło producenta do ogłoszenia w lipcu o drugim zmniejszeniu rytmu produkcji A350 — pisze Reuter. Od początku roku Airbus dostarczył 245 maszyn i dostał zamówienia na 369, ale po rezygnacjach zostało 302. Po raz pierwszy od trzech miesięcy anonimowy klient zamówił dwa A320 neo, a dział napraw i modernizacji Lufthansa Technik dwa A321 neo.
Mimo poprawy w wydawaniu gotowych samolotów od czasu zapaści w kwietniu bankierzy i analitycy zastanawiają się, ile z tych samolotów podejmuje pracę, bo linie lotnicze starają się nie tracić gotówki. Niektórzy twierdzą, że nowe maszyny idą bezpośrednio „na magazyn". Airbus przypominał klientom o konieczności dotrzymywania uzgodnionych terminów, groził sądem liniom za odmowę odbierania zamówionych maszyn, natomiast elastycznie podchodzi do odraczania terminów tych zamówień, które nie znalazły się jeszcze w fabryce w realizacji.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas