Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.10.2020 08:03 Publikacja: 23.10.2020 08:03
Foto: Bloomberg
Chiński urząd CAAC ustalił trzy zasady powrotu tych samolotów do latania w Chinach — powiedział dziennikarzom na konferencji prasowej jego dyrektor, Feng Zhernglin. Zmiany w rozwiązaniach projektowych muszą uzyskać certyfikację, piloci musza otrzymać właściwe przeszkolenie, należy też dokonać skutecznych ulepszeń dotyczących konkretnych ustaleń w śledztwach obu katastrof — dodał.
- Na podstawie tych trzech zasad nie ustaliliśmy harmonogramu powrotu B737 MAX do pracy tutaj. Kiedy te warunki zostaną spełnione będziemy zadowoleni z powrotu MAX-ów do pracy w Chinach. Ale jeśli nie będzie można spełnić tych warunków, będziemy zmuszeni przeprowadzić dokładną certyfikację, aby zapewnić bezpieczeństwo — cytuje go Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas