Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.11.2020 13:16 Publikacja: 26.11.2020 13:01
Foto: Bloomberg
Słowenia nie ma własnego przewoźnika od czasu bankructwa Adrii w 2019 roku. Z kolei COVID-19 na jakiś czas praktycznie odciął ten kraj od jakichkolwiek połączeń lotniczych. Na subsydia dla przewoźników wydzielono łącznie 4,7 mln euro, a pierwsza transza ma wartość 1,2 mld euro i jak widać z podziału, nie zostanie wypłacona w całości.
Najwięcej otrzyma niemiecka Lufthansa (371 tys. euro), po niej Air France (176,16 tys. euro), Turkish Airlines (148,53 tys.), Air Serbia (98,13 tys.), Wizz Air Hungary (80,34 tys.), Montenegro Airlines (45,45 tys.), LOT (43,62 tys.) i Swiss, który miał nie kwalifikować się do tej pomocy (22,05 tys. euro). A warunkami było utrzymanie połączeń z Lublaną przynajmniej przez 2 miesiące w okresie pomiędzy 30 marca i 30 września 2020. Maksymalna wysokość tego wsparcia, to 30 euro za każdego pasażera przywiezionego do Słowenii.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Rosyjskiemu reżimowi udało się zarejestrować w Norwegii firmę ubezpieczeniową, która wystawiła fałszywe dokument...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas