Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.05.2021 18:28 Publikacja: 05.05.2021 18:28
Foto: Bloomberg
Samoloty Boeinga zaczną loty we flocie Lufthansy już najbliższej zimy i w I półroczu 2022 r., samoloty Airbusa zostaną dostarczone w latach 2027-28. Tym samym liczba dużych boeingów zamówionych przez Lufthansę wzrosła do 45, a takich airbusów również do 45. Nowe samoloty będą zastępować 4-silnikowe A340. Liczba 4-silnikowych maszyn zmaleje do 15 proc. floty w połowie bieżącej dekady.
Wcześniejsza eksploatacja boeingów stała się możliwa, bo zostały wyprodukowane dla innych linii lotniczych, które nie mogły ich odebrać z powodu zapaści w przewozach wywołanej przez pandemię. Wymiana floty będzie dotyczyć 175 nowych, bardziej ekonomicznych maszyn w bieżącej dekadzie. W 2021 r. Lufthansa będzie odbierać średnio po jednym co miesiąc samolocie z rodziny A320neo, do 2027 r. ma otrzymać dalsze 107.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Brak zatwierdzonego budżetu w USA i tzw. zamknięcie rządu oznacza poważne zakłócenia lotów. Brakuje kontrolerów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas