Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 05.05.2021 18:28 Publikacja: 05.05.2021 18:28
Foto: Bloomberg
Samoloty Boeinga zaczną loty we flocie Lufthansy już najbliższej zimy i w I półroczu 2022 r., samoloty Airbusa zostaną dostarczone w latach 2027-28. Tym samym liczba dużych boeingów zamówionych przez Lufthansę wzrosła do 45, a takich airbusów również do 45. Nowe samoloty będą zastępować 4-silnikowe A340. Liczba 4-silnikowych maszyn zmaleje do 15 proc. floty w połowie bieżącej dekady.
Wcześniejsza eksploatacja boeingów stała się możliwa, bo zostały wyprodukowane dla innych linii lotniczych, które nie mogły ich odebrać z powodu zapaści w przewozach wywołanej przez pandemię. Wymiana floty będzie dotyczyć 175 nowych, bardziej ekonomicznych maszyn w bieżącej dekadzie. W 2021 r. Lufthansa będzie odbierać średnio po jednym co miesiąc samolocie z rodziny A320neo, do 2027 r. ma otrzymać dalsze 107.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas