Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 03.05.2020 15:05 Publikacja: 03.05.2020 15:05
Foto: AFP
Ryanair zamówił dotychczas u Amerykanów 210 MAXów, dał Boeingowi czas do 18-19 maja na doprowadzenie do kompleksowego nowego porozumienia. W lutym irlandzki przewoźnik zaproponował zamówienie MAX 10, zabierających do 230 pasażerów wobec 197 w zamówionych dotąd 200 mniejszych — Jesteśmy na zaawansowanym etapie tych dyskusji. Chodzi o dostawy MAXów, z możliwością nowego zamówienia samolotów. Ceny są częścią rozmów, podobnie jak rezygnacja — powiedział prezes.
Szef Ryanaira wyjaśnił, że czas trwania zakłóceń z powodu pandemii zmniejsza rentowność linii, która potrzebuje tańszych samolotów. — Realia są takie, że będziemy w najbliższych 12 miesiącach przewozić znacznie mniej pasażerów po niższych cenach i to musi znaleźć odzwierciedlenie w kosztach samolotów. Prezes uważa, że MAXy wrócą do pracy do lipca lub sierpnia, a Ryanair otrzyma pierwszą dostawę do lata 2021. — Byłbym wielkim optymistą, gdybyśmy dostali jakieś MAXy, kwestia dotyczy tylko czy dostaniemy 30 czy 10 sztuk. Na obecnym etapie nie jestem całkiem pewien — powiedział O'Leary.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas