Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.05.2020 16:10 Publikacja: 11.05.2020 15:34
Foto: Bloomberg
Przewoźnik miał do końca bieżącego roku dodać do swej floty trzy B787-9, a w sierpniu odebrać pierwszy A321neo z 18 zamówionych i do odbioru do 2022 r. Rzecznik Qantasa powiedział teraz, że nie ma obecnie konkretnego harmonogramu odbioru tych maszyn, bo rynek stał się zbyt niepewny — pisze Reuter.
Wiele linii na świecie uziemiło większość swych flot i wstrzymało odbiory nowych samolotów w reakcji na pandemię. Qantas podał w ubiegłym tygodniu o odroczeniu w tym roku planu zamówienia do 12 A350, które mogłyby latać bez lądowania na trasie Sydney-Londyn. Ponad 25 tys. jego pracowników nie będzie zatrudnionych przynajmniej do końca czerwca, bo linia wykonuje teraz zaledwie 5 proc. lotów krajowych i 1 proc. międzynarodowych w porównaniu do siatki sprzed kryzysu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas