Aktualizacja: 02.05.2025 22:12 Publikacja: 30.10.2022 21:00
Foto: Adobe Stock
Jeśli nie będzie długoterminowych rozwiązań w sprawie cen prądu czy gazu dla komunikacji miejskiej, to przewoźnicy przestawiający się na elektromobilność zrobią krok wstecz. Zamiast zwiększać inwestycje w nisko- i bezemisyjne autobusy, wrócą do trujących diesli – ostrzega firma JMK Analizy Rynku Transportowego. Ten niekorzystny trend już się zaczął, bo miejskie spółki przewozowe wyraźnie ograniczają „zielone” zakupy. – Samorządy utraciły ekologiczny impet, nastawiając się już tylko na osiągnięcie niezbędnych progów wyznaczonych przez ustawę o elektromobilności – komentuje JMK w najnowszym raporcie przygotowanym wspólnie z Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego.
Nowy Air Force One, czyli B747 One i to dwa egzemplarze, Donald Trump zamówił jeszcze podczas poprzedniej kadenc...
Prezes Ryanaira, Michael O’Leary, sygnalizuje gotowość rezygnacji z dostaw boeingów, jeśli okaże się, że po wpro...
Władimir Putin zaproponował Aleksandrowi Łukaszence stworzenie własnej wersji lotniczego konsorcjum na wzór euro...
- Nie będzie można żądać wydania nieruchomości, zanim nie zaproponuje się właścicielowi zaliczki w wys. 85 proc....
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Indie podpisały wreszcie umowę kupna dla swojej marynarki wojennej 26 myśliwców Rafale za 630 mld rupii (6,5 mld...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas