Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.06.2025 17:32 Publikacja: 25.09.2022 13:38
Foto: Bloomberg
Wezwania dostarczano im podczas wykonywania operacji lotniczych na 10. rosyjskich lotniskach. Większość z nich przyszła do Aerofłotu, Rossiji, Pobiedy, S7, Ural Airlines , Red Wings po odbyciu wcześniej zasadniczej służby wojskowej i szkoleń w wojskowych lotniczych centrach szkoleniowych. Dopiero po ukończeniu służby mogli rozpocząć pracę w liniach komercyjnych. Teraz według pierwszych szacunków nawet 80 procent z nich może zostać zmobilizowanych, co z kolei oznacza paraliż rosyjskiego lotnictwa cywilnego, które próbuje się odbudować po sankcjach, zamknięciu przestrzeni powietrznej o ograniczeniu dochodów konsumentów. W samym Aerofłocie, oraz w Rossiji i Pobiedzie obowiązkiem mobilizacji objęta jest połowa pracowników kokpitu i członków personelu pokładowego.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas