Aktualizacja: 04.05.2025 17:12 Publikacja: 21.08.2022 18:31
Foto: Alstom/SNCF – Eric Pothier
Kontrakt o wartości 590 mln euro dotyczy składów czwartej generacji, mogących korzystać z 4 systemów zasilania elektrycznego, co pozwoli im kursować na terenie Europy, zwłaszcza do krajów sąsiednich z Francją — do Niemiec czy do Włoch. Jedynym warunkiem będzie zdolność urządzeń w wagonach z napędem do odczytywania różnych znaków sygnalizacji. — Przewidzieliśmy, że te TGV będą mogły kursować wszędzie po Europie — zapowiedział w ubiegłym roku Christophe Fanichet, prezes działu przewozów pasażerskich SNCF Voyageurs — pisze dziennik „La Tribune”.
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
Konflikt Pakistanu z Indiami zaostrza się. Pakistan zamknął przestrzeń powietrzną dla linii z Indii. Rząd w Delh...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Nowy Air Force One, czyli B747 One i to dwa egzemplarze, Donald Trump zamówił jeszcze podczas poprzedniej kadenc...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas