Reklama

Boeing z serwisem posprzedażnym

Amerykański koncern chce zwiększyć swe marże zysku i zamierza zająć się sprzedażą części zamiennych i serwisem posprzedażnym. Ten rynek ocenia się na 62 mld dolarów (57 mld euro)

Publikacja: 24.10.2016 19:11

Boeing z serwisem posprzedażnym

Foto: Bloomberg

Mając do czynienia ze spadkiem popytu na samoloty w ostatnich 18 miesiącach Boeing postanowił podjąć działania w zakresie serwisowania sprzedanych samolotów, aby do 2020 r. zrealizować ambitny zamiar podwojenia swych marży i dojścia do ok.15 proc. Rynek usług po sprzedaży zapewnia zwykle 20 proc. marży lub więcej, Airbus także zainteresował się tą działalnością.

Koncern poinformował o zwiększeniu w ciągu ostatnich 12 miesięcy zapasów swych części zamiennych na świecie do 35 tys. pozycji i o obniżeniu cen 24 tys. z nich.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
Katarski boeing dla Donalda Trumpa już jest w USA. To bardzo drogi prezent
Transport
Cyberatak na Aerofłot ujawnia luki w rosyjskim systemie IT. Hakerzy publikują dane prezesa
Transport
Awaria radaru w Wielkiej Brytanii. Loty opóźnione i odwołane
Transport
PKP Cargo chce nowego systemu wynagradzania. Czy będą zwolnienia?
Transport
Filip Czernicki, prezes CPK: Wchodzimy w nową fazę rozwoju
Reklama
Reklama