Aktualizacja: 29.11.2016 10:01 Publikacja: 29.11.2016 10:01
Orzeczenie organizacji z Genewy jest najnowszym ciosem w prowadzonej od dawna wojnie handlowej największych producentów samolotów, Airbusa i Boeinga, którzy kolejno zdobywali punkty i tracili.
Grupa rozjemcza (panel) WTO uznała, że subsydia stanu Waszyngton na poparcie produkcji samolotów B777X w tym stanie są zakazane, bo zachęcają do korzystania z miejscowych materiałów, co wypacza międzynarodowy handel. Panel wezwał do wycofania ich w ciągu 90 dni. Organizacja dąży do tworzenia jednakowych warunków dla światowego handlu, ale nie ma środków zmuszających do stosowania się do jej orzeczeń, może natomiast zatwierdzać działania retorsyjne, które teoretycznie mogą zmusić kombinatorów do dostosowywania się.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas