Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.06.2017 14:13 Publikacja: 21.06.2017 13:32
Foto: www.boomsupersonic.com
W 2003 roku, z przyczyn ekonomicznych, wycofano ze służby samoloty Concorde, które regularnie obsługiwały transatlantyckie trasy z prędkością naddźwiękową. Pozwalały one dostać się z Paryża czy Londynu do Nowego Jorku w czasie krótszym niż 4 godziny. Od tego czasu transatlantyckie podróże zajmują więcej czasu, jednak najwyraźniej chęć powrotu do szybkich przelotów jest wystarczająco duża, byśmy mogli się spodziewać powrotu hipersonicznych samolotów w najbliższych latach.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Zaostrzenie konfliktu między Izraelem a Iranem i groźba jego eskalacji spowodowała potężne zakłócenie transportu...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Powtarza się sytuacja z jesieni 2024 r., kiedy kilka krajów Bliskiego Wschodu zamknęło swoją przestrzeń powietrz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas