Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.11.2017 12:20 Publikacja: 02.11.2017 12:06
Foto: Bloomberg
Prezes Airbusa uprzedził na początku października o możliwych wysokich grzywnach będących konsekwencją śledztw w W. Brytanii i Francji ws. korzystania z pośredników przy sprzedaży samolotów cywilnych, ale dodał, że za wcześnie jeszcze na szacowanie wielkości i terminu tych kar w Europie czy wyniku nowych ustaleń w Stanach.
Grupa z Tuluzy zmniejszyła kwartalny zysk operacyjny o 4 proc. do 697 mln euro z powodu mniejszych dostaw samolotów, ale potwierdziła wzrostu rocznego zysku operacyjnego i zysku na akcję o kilka procent, zasobów gotówki podobnych do 1,4 mld euro z 2016 r. i dostaw 720, a przynajmniej ponad 700 samolotów cywilnych oraz dojście pod koniec dekady do równowagi finansowej programu A350. Airbus zamierza pozbyć się do 2019 r. obciążeń finansowych programu samolotu wojskowego A400M — ogłosił analitykom dyrektor finansowy Harald Wilhelm. W następnej dekadzie program A350 ma być rentowny, osiągnąć marżę wyższą od A330 — dodał.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas