Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.01.2018 16:08 Publikacja: 22.01.2018 16:08
Foto: Adobe Stock
Guillaume Faury, który zwolni w lutym fotel prezesa i przejdzie na stanowisko prezesa działu samolotów cywilnych Airbusa, zostawia swemu następcy - jeszcze nieznanemu - zadanie ustalenia nowej roli ciężkiego śmigłowca nowej generacji X6, którego wejście do eksploatacji przewidziano w 2020 r.
Prace nad koncepcją X6 wykazały, że pewnym przelotowym technologiom brak jeszcze dopracowania, a popyt na duże maszyny do transportu ludzi jest niepewny - stwierdził Faury podczas telekonferencji. - Dopóki nie znajdziemy właściwego rozwiązania tych wyzwań technologicznych i handlowych, to nie uruchomimy tego programu w obecnej postaci. To nie znaczy, ze to koniec z X6, ale jest możliwe, że stanie się czymś innym od tego co zakładaliśmy przystępując do etapu koncepcji - powiedział
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas