Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 16:02 Publikacja: 16.01.2022 17:45
Foto: Adobe Stock
Urząd wyjaśnił, że interferencje sygnałów elektromagnetycznych mogą uniemożliwić przestawienie się silników i układu hamowania na tryb lądowania i samolot może nie zatrzymać się na pasie. Dyrektywa FAA wymaga od załóg „zachowania świadomości tego ryzyka i zastosowania odpowiednich procedur bezpieczeństwa podczas lądowania na takich pasach”. Dotyczy to 137 samolotów w Stanach i 1010 na świecie — pisze Reuter. Dyrektywa zabrania użytkownikom kierowania B787 „na te lotniska, jeśli niektóre funkcje hamowania i antypoślizgu nie funkcjonują w samolocie”. Urząd zamierza do 19 stycznia przedstawić alternatywne rozwiązania dla niektórych typów samolotów i dla lotnisk.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas