Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 01:38 Publikacja: 16.01.2022 17:45
Foto: Adobe Stock
Urząd wyjaśnił, że interferencje sygnałów elektromagnetycznych mogą uniemożliwić przestawienie się silników i układu hamowania na tryb lądowania i samolot może nie zatrzymać się na pasie. Dyrektywa FAA wymaga od załóg „zachowania świadomości tego ryzyka i zastosowania odpowiednich procedur bezpieczeństwa podczas lądowania na takich pasach”. Dotyczy to 137 samolotów w Stanach i 1010 na świecie — pisze Reuter. Dyrektywa zabrania użytkownikom kierowania B787 „na te lotniska, jeśli niektóre funkcje hamowania i antypoślizgu nie funkcjonują w samolocie”. Urząd zamierza do 19 stycznia przedstawić alternatywne rozwiązania dla niektórych typów samolotów i dla lotnisk.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Brak zatwierdzonego budżetu w USA i tzw. zamknięcie rządu oznacza poważne zakłócenia lotów. Brakuje kontrolerów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas