Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.12.2018 15:09 Publikacja: 01.12.2018 11:49
Foto: Bloomberg
Wprost przeciwnie, będzie produkowana i sprzedawana nadal, tyle że będzie się teraz nazywać Superjet 100. Już bez Suchoja. Rosyjski konglomerat lotniczy, który produkuje te samoloty United Aircraft Building Corporation (UAC) przekazał wszystkie udziały, jakie miał w Sukhoj Civil Aircraft (SCAS) do swojej inne firmy Irkut Corporation. Teraz, to właśnie ta firma będzie odpowiedzialna za dwa cywilne programy Superjet 100 i MC-21. Przewiduje się, że niektóre innowacyjne rozwiązania, jakie były wykorzystywane w budowaniu MC-21 mogą być wykorzystywane w produkowaniu chińsko - rosyjskich CR929.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas