Aktualizacja: 06.01.2019 13:30 Publikacja: 06.01.2019 15:30
Foto: Bloomberg
Wynik niedawnych rozmów z tymi firmami może pokazać, że wyścig o zamówienia w 2018 r. był bardziej zażarty niż sądzono, bo Airbus liczy na niedawny wzrost zamówień na samoloty przejętego programu Bombardiera, ale zostaje w tyle za Boeingiem w porównywalnych warunkach.
Ostatni napływ kontraktów komplikuje zestawienie danych oczekiwanych przez inwestorów, bo panuje niepewność, czy Europejczykom udało się wykonać roczny plan dostaw w 2018 r., co jest wiarygodnym wskaźnikiem zysków i miernikiem napięć w łańcuchu dostaw.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas