Aktualizacja: 27.02.2019 08:20 Publikacja: 27.02.2019 08:15
Foto: Bloomberg
Przemysł lotniczy obawia się wyjścia W. Brytanii z Unii bez umowy z powodu silnej integracji łańcuchów zaopatrzenia ośrodkami dystrybucji. — Nasze części zamienne są rozmieszczane w dobrych miejscach — powiedział Shaw z okazji salonu lotniczego AIA w Australii. — Stale oceniamy informacje o popycie, wcześniej nie musieliśmy zajmować się tym, czy ośrodek dystrybucji w Londynie wyśle jakąś część do Francji. Teraz musimy być bardziej uważni, więc rozdzielamy zapasy — dodał w relacji Reutera.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas