Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.04.2019 08:56 Publikacja: 20.04.2019 08:56
Foto: AFP
Airbus dostrzega rosnące zainteresowanie samolotami 200-miejscowymi o większym zasięgu, dotychczas używanymi na trasach średniej długości. — Sprzedajemy większy zasięg w A321. Ludzie mówią nam, to wspaniała maszyna, dajcie nam większy zasięg. Damy wam maksymalny, jaki tylko możemy, ile sztuk chcecie? To właśnie robimy — powiedział Reuterowi pierwszy raz od czasu objęcia stanowiska we wrześniu.
Jego wypowiedź jest najdobitniejszą dotychczas wskazówką, że firma z Tuluzy przystąpiła bez rozgłosu do produkowania A321XLR, nowej wersji popularnego samolotu wąskokadłubowego, który konkuruje z B737 MAX i może stać się rywalem przygotowywanego przez Boeinga samolotu średniego segmentu rynku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Włoska regionalna linia lotnicza SkyAlps planuje zadebiutować na Lotnisku Chopina, uruchamiając bezpośrednie rej...
Rosyjski generał, który wydał rozkaz zestrzelenia samolotu rejsowego Azerbaijan Airlines, nie został ukarany. Wr...
Z braku maszyn Rosjanie sięgają po stare samoloty. Maszyna An-24, przewożąca 49 osób, rozbiła się na dalekim wsc...
Rosyjskie lotnictwo pasażerskie jest to coraz większej zapaści. Z braku maszyn sięga po stare samoloty. Dziś ran...
Ryanair grozi, że jeśli wejdą cła na samoloty, to nie odbierze swoich boeingów. Dla Embraera 50-proc. taryfa ozn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas