Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.06.2019 08:59 Publikacja: 30.06.2019 08:59
Foto: Bloomberg
Umowa zawarta na lata 2021-23 przewiduje transfer sześciu B-787-9 zamówionych przez francuskiego przewoźnika holenderskiemu partnerowi, który z kolei zrewanżuje się przekazaniem siedmiu A350-900. Po tej wymianie Air France będzie mieć 28 szerokokadłubowych airbusów, a KLM do końca 2020 r. 21 dreamlinerów.
Prezes grupy AF-KLM, Ben Smith stwierdził, że „jest to pierwszy etap harmonizowania i upraszczania floty obu dużych linii tworzących grupę". Według Air France, to posunięcie pozwali obu liniom „osiągać skuteczność floty poprzez harmonizację i przyspieszy wzrost liczby takich samych samolotów w obu liniach".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas