Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.06.2019 08:59 Publikacja: 30.06.2019 08:59
Foto: Bloomberg
Umowa zawarta na lata 2021-23 przewiduje transfer sześciu B-787-9 zamówionych przez francuskiego przewoźnika holenderskiemu partnerowi, który z kolei zrewanżuje się przekazaniem siedmiu A350-900. Po tej wymianie Air France będzie mieć 28 szerokokadłubowych airbusów, a KLM do końca 2020 r. 21 dreamlinerów.
Prezes grupy AF-KLM, Ben Smith stwierdził, że „jest to pierwszy etap harmonizowania i upraszczania floty obu dużych linii tworzących grupę". Według Air France, to posunięcie pozwali obu liniom „osiągać skuteczność floty poprzez harmonizację i przyspieszy wzrost liczby takich samych samolotów w obu liniach".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas