Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 29.06.2015 13:39 Publikacja: 29.06.2015 13:39
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Od wtorku sieć płatnych dróg w systemie viaToll rozszerza się o 251 kilometrów. To dziewięć odcinków niedawno włączonych do ruchu na ośmiu trasach w różnych częściach kraju. W rezultacie łączna długość płatnych dróg dla samochodów ciężarowych powiększy się do 3170 kilometrów.
Opłatami zostaje objęty fragment jednej autostrady – wschodni kawałek A4 pomiędzy Tarnowem a Dębicą o długości 35 kilometrów. Ponadto opłaty pojawiają się na ekspresówce S3 od Gorzowa Wielkopolskiego do Skwierzyny (27 km), a także na trasie S5 pomiędzy węzłami Rydzyna i Korzeńsko (27 km). Płatne staną się dwa odcinki drogi ekspresowej S8: od Wielunia do Łasku (74 km) i od Jeżewa do Choroszczy (19 km). Na trasie S11 stanowiącej zachodnią obwodnicę Poznania opłaty pojawią się pomiędzy węzłami Poznań Północ i Poznań Tarnowo Podgórne (13 km), a na drodze ekspresowej S12 viaToll zacznie działać od węzła Jastków do Kalinówki (33 km). Płatne będą również dwa nowe odcinki ekspresówek na północy i na południu Polski: na trasie S61 – od węzła Raczki do węzła Suwałki Południe (12 km), a na drodze ekspresowej S69 – od Bielska-Białej Komorowic do Mikuszowic (11 km).
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas