Aktualizacja: 08.08.2015 11:18 Publikacja: 08.08.2015 11:09
Foto: Bloomberg
Samoloty koncernu nie zmieniły się, nowe specyfikacje mają lepiej odzwierciedlać ich rzeczywiste użytkowanie. Koncern zwiększył liczbę foteli w największych samolotach szerokokadłubowych 787 i 777, nie zmienił ich dla 737. Jednocześnie skrócił zasięg wszystkich, najbardziej o 665 mil (1230 km) wprowadzonemu niedawno na rynek 787-9
Zmiany te wynikają z faktu, że nowe fotele klasy premium, często rozkładające się na płasko, są o około 40 kg cięższe od poprzednich. Koncern założył ponadto, że podróżni więcej ważą, podobnie jak ich bagaże, jakkolwiek nie podał szczegółów. Zmiany wynikają też z tego, że wielu przewoźników korzysta z samolotów szerokokadlubowcyh w konfiguracji 2 klas, a nie jak dotąd w trzech klasach.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas