Aktualizacja: 07.10.2015 22:00 Publikacja: 07.10.2015 22:00
Gigantyczna kwota 107 mld zł do wydania na budowę dróg w perspektywie 2014–2023 już konfliktuje potencjalnych wykonawców. Zaostrza się spór pomiędzy budującymi drogi z nawierzchnią asfaltową a tymi, którzy wykorzystują beton. To wynik decyzji Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) o zwiększeniu liczby tras w technologii betonowej – zaplanowano ją na ponad 800 kilometrach.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas