Samorząd wyrówna, ale nie dopłaci

Samorząd warmińsko-mazurski jest mniej hojny, niż władze regionalne, które są właścicielami lotnisk w Radomiu, czy Bydgoszczy. Nie ma mowy o sowitych dopłatach marketingowych dla linii, które zdecydują się na latanie z lotniska w Szymanach.

Publikacja: 05.11.2015 14:04

Samorząd wyrówna, ale nie dopłaci

Foto: Materiały prasowe

Budowa mazurskiego portu - oficjalna nazwa, to Mazury-Olsztyn - kosztowała 205 mln złotych. Z tej kwoty 121 mln pochodziło z funduszy europejskich.

Dopłaty dla linii lotniczych, które zdecydują się na operowanie z lotniska będą, ale tylko na pokrycie strat przewoźnika, który zdecyduje się na operowanie z mazurskiego portu. Zyski linie muszą wypracować się same.

Pozostało 85% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Transport
Od najbliższej soboty pociągi pojadą szybciej na głównych trasach
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Rosyjskie tiry utknęły w Kazachstanie. Rośnie korupcja i straty
Transport
Budowa S16 na Mazurach na nowych zasadach. Co się zmieni? Kiedy kierowcy pojadą przebudowaną trasą?
Transport
Świetny rok dla lotnictwa. Polecimy taniej, chociaż z ograniczeniami
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Transport
PKP lepsze od kolei niemieckich, ale w ogonie Europy