Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.09.2019 11:53 Publikacja: 21.09.2019 16:42
Foto: Bloomberg
Rosjanie nie zrażają się tym, że podobny zabieg już stosowali w przeszłości i nie pomógł.
Superjet 100 miał stanowić groźną konkurencję dla B737 i Airbusów 320. Szybko jednak okazało się, że maszyny są niedopracowane, psują się i zamiast zwiększyć konkurencję przewoźników, którzy zdecydowali się włączyć je do swojej floty, stały się źródłem wielkich kłopotów. W efekcie kolejne linie zagraniczne rezygnowały z eksploatacji tych maszyn. W tej chwili latają one już tylko w Rosji. 5 maja Superjet Aerofłotu z 73 osobami na pokładzie spadł po awaryjnym lądowaniu w Moskwie i zapalił się. Zginęło wówczas 41 osób a kilkanaście odniosło rany.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tylko 20 minut trwała w środę awaria systemu kontroli lotów na brytyjskich lotniskach, a jej skutki pasażerowie...
Zarząd PKP Cargo chce m.in. aby wynagrodzenie zasadnicze i premia były powiązane z wynikami pracy. W tej sprawie...
Strategia pozwala nam wyjść poza horyzont otwarcia lotniska i uruchomienia szybkiej kolei. Myślimy już o przyszł...
W środku sezonu urlopowego rosyjska flagowa linia lotnicza wciąż nie poradziła sobie ze skutkami poniedziałkoweg...
Od rana na lotnisku Szeremietiewo odwołano dziesiątki lotów. Sytuacja jest poważna. Tysiące ludzi musiały odebra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas