Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.03.2016 18:56 Publikacja: 22.03.2016 18:47
Foto: materiały prasowe
Celem jest stworzenie jednolitego interfejsu ładowania dla wszystkich autobusów elektrycznych oraz ułatwienie wprowadzenia systemu autobusów elektrycznych w europejskich miastach.
Europejscy producenci wraz z dostawcami systemów ładowania zdecydowali się na otwartą i dobrowolną współpracę, by powiększyć rynek tego typu napędów. Jednolite interfejsy w systemach zasilania zostaną otwarte dla wszystkich firm obecnych na rynku i będą wykorzystywane do szybkiego ładowania elektrycznych autobusów na końcowych przystankach oraz w nocy. Według prezesa Volvo Buses we Wrocławiu, Hakan Agnevalla, europejskie miasta mają teraz pewność, że różne systemy będą ze sobą współpracować, co pozwoli uniknąć problemu z brakiem zgodności. - Uzgodniliśmy wstępne warunki dla przyspieszenia przejścia miast na systemy autobusów elektrycznych - powiedział Agnevall.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas