Reklama

Enter Air odporny na kryzys. Nie boi się drogiego paliwa

W czasie, gdy inne linie narzekają na drogie paliwo, konkurencję, tłok na europejskim niebie i uziemienie B737 MAX, Enter Air zwiększa przychody i zysk.

Aktualizacja: 01.10.2019 13:01 Publikacja: 01.10.2019 12:43

Enter Air odporny na kryzys. Nie boi się drogiego paliwa

Foto: materiały prasowe

W I półroczu 2019 polska linia czarterowa zwiększyła przychody o 29,2 proc. do 633 mln złotych, wypracowała 81,9 mln złotych zysku operacyjnego i może pochwalić się 44,9 mln złotych zysku netto. A wiosną 2019 Enter rozpoczął działalność na rynku szwajcarskim przejmując 40 proc. tamtejszego przewoźnika Chair.

— Mamy za sobą kolejny rekordowo dobry okres, a wyniki Enter Air wyróżniają się na tle branży w Europie. Wzrost przychodów był konsekwencją zwiększonego popytu na nasze usługi wywołanego wzrostem rynku oraz słabą kondycją konkurencji. Udało nam się także poprawić efektywność dzięki naszemu nowoczesnemu modelowi działania, który przy rosnącej skali daje nam elastyczność pozwalającą na coraz lepsze wykorzystanie zasobów — tak tłumaczył wzrost przychodów i zysku Grzegorz Polaniecki, członek zarządu EnterAir.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Transport
Adam Sanocki: Lotniska, to nie tylko pasażerowie i samoloty. To wielki wkład w gospodarkę
Transport
Jak Putin doleci do Budapesztu? Viktor Orbán mówi, że wszystko załatwi
Transport
Wreszcie dobre wiadomości z Boeinga. Samolotów B737 MAX będzie coraz więcej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Kreml chce, by Musk zbudował tunel z Alaski do Syberii. Trump: Ciekawy pomysł
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama