Reklama

Enter Air odporny na kryzys. Nie boi się drogiego paliwa

W czasie, gdy inne linie narzekają na drogie paliwo, konkurencję, tłok na europejskim niebie i uziemienie B737 MAX, Enter Air zwiększa przychody i zysk.

Aktualizacja: 01.10.2019 13:01 Publikacja: 01.10.2019 12:43

Enter Air odporny na kryzys. Nie boi się drogiego paliwa

Foto: materiały prasowe

W I półroczu 2019 polska linia czarterowa zwiększyła przychody o 29,2 proc. do 633 mln złotych, wypracowała 81,9 mln złotych zysku operacyjnego i może pochwalić się 44,9 mln złotych zysku netto. A wiosną 2019 Enter rozpoczął działalność na rynku szwajcarskim przejmując 40 proc. tamtejszego przewoźnika Chair.

— Mamy za sobą kolejny rekordowo dobry okres, a wyniki Enter Air wyróżniają się na tle branży w Europie. Wzrost przychodów był konsekwencją zwiększonego popytu na nasze usługi wywołanego wzrostem rynku oraz słabą kondycją konkurencji. Udało nam się także poprawić efektywność dzięki naszemu nowoczesnemu modelowi działania, który przy rosnącej skali daje nam elastyczność pozwalającą na coraz lepsze wykorzystanie zasobów — tak tłumaczył wzrost przychodów i zysku Grzegorz Polaniecki, członek zarządu EnterAir.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Inwazja rosyjskich dronów uderzyła w polskie lotnictwo cywilne
Transport
Rosyjski przemysł lotniczy zamiera. Przepaść między Rosją a USA i resztą świata
Transport
Zakłócenia w ruchu lotniczym przez rosyjskie drony to duży koszt dla przewoźników
Transport
Loty w Polsce opóźnione i odwołane po wtargnięciu rosyjskich dronów
Transport
Krach w lotach z Europy do USA. Łatwo znaleźć tanie bilety
Reklama
Reklama