Aktualizacja: 07.06.2017 06:45 Publikacja: 06.06.2017 20:33
– Nie widzę na horyzoncie żadnych strajków. Ale jestem Francuzem i doskonale wiem, jak to działa, więc oczywiście może się okazać, że jednak np. kontrolerzy lotów po raz kolejny będą chcieli dać znać o sobie. Kiedy pracownicy słyszą o zyskach, natychmiast chcą mieć w nich udział. Zazwyczaj jest tak, że pasażerowie i zarząd linii otrzymują takie informacje na kilka dni przed protestem. Na to trzeba być zawsze przygotowanym – mówił Alexandre de Juniac. Pasażerowie muszą się także liczyć z pełniejszymi samolotami, a więc i mniejszym komfortem podróży. Średnia dla Europy to ich wypełnienie w 68,3 proc.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas