Aktualizacja: 03.10.2017 17:20 Publikacja: 03.10.2017 17:20
Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz
Inwestycja obejmuje budowę 3,5-kilometrowej jezdni z trzema pasami ruchu w każdą stronę i samego węzła Przyczółkowa. Ponadto przebudowę podziemnej infrastruktury oraz budowę urządzeń ochrony środowiska.
Wydane zezwolenie dotyczy odcinka B nowo budowanej 18,5-kilometrowej części Południowej Obwodnicy Warszawy. Trasa powstająca pomiędzy węzłami Pułaska i Lubelska została bowiem podzielona na trzy fragmenty. Odcinek A ciągnie się od węzła Lubelska do węzła Przyczółkowa, odcinek B zaczyna się na węźle Przyczółkowa i biegnie do węzła Wał Miedzeszyński, natomiast odcinek C rozciąga się pomiędzy Wałem Miedzeszyńskim a węzłem Lubelska. Przed tygodniem ZRID został wydany dla odcinka od Wału Miedzeszyńskiego do węzła Lubelska. Prace przy budowie mostu przez Wisłę (powstaje w ramach odcinka B) zaczęły się już wcześniej. Natomiast odcinek od węzła Lubelska do węzła Przyczółkowa, którego częścią będzie przeszło 2-kilometrowy tunel pod Ursynowem, dopiero czeka na zielone światło. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska jeszcze analizuje uwagi do projektu (wpłynęło ich ok. 7 tys.), więc prace budowlane zaczną się dopiero w przyszłym roku.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas