Aktualizacja: 06.10.2017 14:32 Publikacja: 06.10.2017 14:11
Foto: Bloomberg
Pierwsza z kilku takich maszyn z dwoma silnikami elektrycznymi będzie zabierać do 12 pasażerów. Energię będzie czerpać z baterii produkowanych do pojazdów przez Teslę i Panasonica. Dodatkowy silnik na paliwo lotnicze i generator prądu zapewnią zasięg 700 mil. Obecna technologia baterii może zapewnić energię na przelecenie ok. 100 mil, więc silnik spalinowy wytworzy energię pozwalającą osiągać większy zasięg — poinformował współzałożyciel i główny inżynier w firmie Kirkland ze stanu Waszyngton, Matt Knap. Pod koniec następnej dekady pojawi się większy samolot na 50 miejsc, a zasięg obu wersji wzrośnie do ok. 1000 mil wraz z ulepszaniem technologii baterii — dodał.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas