Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.10.2017 13:11 Publikacja: 15.10.2017 12:44
Foto: Bloomberg
Nie podano oficjalnego powodu podjęcia takiej decyzji. Wcześnie Włosi informowali, że jest 32 chętnych do przejęcia narodowego przewoźnika. Potem ta liczba spadła do 8, w tym miało być 5 linii lotniczych i 3 fundusze inwestycyjne. Wiadomo, że nie było w tej grupie Ryanaira, bo irlandzka linia boryka się z jednym z największych kryzysów w swojej historii. Nie było też Lufthansy, bo prezes Carsten Spohr, który początkowo mówił o możliwości pozyskania włoskiej linii, teraz powiedział w wywiadzie dla „Handelsblatt", że taka opcja byłaby realna, gdyby pozwolono mu zbudować Alitalię od nowa. Natomiast w takim kształcie, jak jest obecnie, to w ogóle nie ma, o czym mówić.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas