Aktualizacja: 15.10.2017 13:11 Publikacja: 15.10.2017 12:44
Foto: Bloomberg
Nie podano oficjalnego powodu podjęcia takiej decyzji. Wcześnie Włosi informowali, że jest 32 chętnych do przejęcia narodowego przewoźnika. Potem ta liczba spadła do 8, w tym miało być 5 linii lotniczych i 3 fundusze inwestycyjne. Wiadomo, że nie było w tej grupie Ryanaira, bo irlandzka linia boryka się z jednym z największych kryzysów w swojej historii. Nie było też Lufthansy, bo prezes Carsten Spohr, który początkowo mówił o możliwości pozyskania włoskiej linii, teraz powiedział w wywiadzie dla „Handelsblatt", że taka opcja byłaby realna, gdyby pozwolono mu zbudować Alitalię od nowa. Natomiast w takim kształcie, jak jest obecnie, to w ogóle nie ma, o czym mówić.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas