Aktualizacja: 19.10.2017 17:26 Publikacja: 19.10.2017 17:26
Foto: GDDKiA
To fragmenty trasy od węzła Szczepanowice do węzła Widoma oraz od węzła Widoma do Krakowa. W czwartek Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad otworzyła oferty w przetargu na te inwestycje. W sumie na oba odcinki złożonych zostało szesnaście ofert.
Do zaprojektowania i budowy odcinka II węzeł Szczepanowice – węzeł Widoma przymierzało się 5 firm. Najniższą cenę zaproponowała Mota- Engil Central Europe - ponad 508,2 mln. Najwyższą zaoferował Berger Bau - prawie 723,4 mln zł. Wszystkie firmy zaproponowały termin realizacji 34 miesiące, z gwarancją jakości na 10 lat.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas