Reklama

Stworzył aplikację randkową. Korzysta z niej jako jedyny mężczyzna

31-letni Aaron Smith, ze względu na to, że przez dłuższy czas nie może znaleźć miłości swojego życia, stworzył własną aplikację randkową.

Aktualizacja: 27.11.2019 18:04 Publikacja: 27.11.2019 17:06

Stworzył aplikację randkową. Korzysta z niej jako jedyny mężczyzna

Foto: AdobeStock

adm

Aaron Smith korzystał dotąd z różnych stron internetowych oraz aplikacji randkowych, aby znaleźć miłość swojego życia. Z żadną z poznanych kobiet nie związał się jednak na stałe. Zdecydował, że zwiększy swoje szanse tworząc własną aplikację. Smith twierdzi, że głównym problemem było to, że miał zbyt dużą konkurencję oraz za rzadko pojawiał się swoim potencjalnym wybrankom.

Aplikacja stworzona przez Smitha, Singularity, działa podobnie jak inne tego rodzaju aplikacje. Jej użytkownicy przeglądają zdjęcia i opisy innych profili. Jeżeli druga osoba się podoba, wystarczy przesunąć palcem po ekranie w prawo lub odrzucić kogoś, przesuwając palcem w lewo. Singularity wyróżnia się jednak tym, że jedyny mężczyzna, jaki będzie wyświetlał się korzystającym z aplikacji kobietom, jest jej twórca.

Przy Singularity Smith współpracował ze swoim przyjacielem Scottem McDowellem.
 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Społeczeństwo
Państwo w państwie. Rodzina Mai z Mławy walczy z grecką administracją
Społeczeństwo
Projekt o zmianie czasu utknął w Sejmie, więc znów musimy przestawić zegarki
Społeczeństwo
Lawina wypadków i śmiertelne ofiary szaleńczej jazdy na hulajnogach
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Obrona kraju to nie tylko wyzwanie dla państwa. Jak mogą mu pomóc firmy?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama