Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.03.2018 13:52 Publikacja: 20.03.2018 13:38
Foto: materiały prasowe, YouTube
Kampania "Niespodziewany Imbir" ("Unexpected Ginger" - ginger to w języku angielskim również określenie rudych włosów) miała na celu promowanie piwa Rusty Yak Ginger Ale. Kampania rozpoczęła się w lutym.
W ramach kampanii przygotowano m.in. reklamę, w czasie której narrator mówi o odkryciu "zaskakującego genu" odpowiedzialnego za rudy kolor włosów, który "pływa w nowym piwie tak jak pływa wewnątrz ciała człowieka w DNA". Następnie konsumenci zostali wezwani do działania mającego na celu "zatrzymanie rozprzestrzeniania się genu" poprzez kupowanie sześciopaków piwa oznaczonych symbolem "genu rudego/imbirowego".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Władze Holandii chcą zakazu pirotechniki w Nowy Rok – jak zdecydowała wyższa izba parlamentu tego kraju, nadchod...
Tylko 6 tygodni w Niemczech, 9 tygodni w Czechach, ale nawet 14 tygodni we Włoszech – tak długo odpoczywają uczn...
W sobotę w stolicy Węgier, Budapeszcie, odbył się 30. doroczny marsz Budapest Pride, który w tym roku miał wyjąt...
Europejczycy powinni zgromadzić zapasy, które pozwolą im na przetrwanie pierwszych 72 godzin ewentualnego kryzys...
W Wielkiej Brytanii wśród osób poniżej 18. roku życia wzrasta świadomość istnienia woreczków nikotynowych – poka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas