Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.08.2015 00:11 Publikacja: 06.08.2015 21:03
To oznacza, że w porach programów przeznaczonych dla dzieci wciąż będzie można reklamować chipsy, batoniki i kolorowe napoje zawierające głównie cukier.
Zabiegały o to dwie organizacje: Polska Organizacja Producentów Żywności oraz Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy. Tłumaczą, że od stycznia 2015 r. obowiązuje w Polsce porozumienie nadawców telewizyjnych, które stanowi, że audycjom kierowanym do dzieci w wieku do 12 lat nie będą towarzyszyły reklamy artykułów spożywczych i napojów, które nie spełniają zaakceptowanych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie kryteriów żywieniowych.
Tyle że nie jest to prawo, którego należy bezwzględnie przestrzegać, lecz jedynie zwykła umowa. Wpisanie zakazu do ustawy rzeczywiście zabraniałoby emisji takich reklam.
Przeciwko usunięciu zapisu z projektu ustawy protestuje – na prośbę rodziców promujących ekologiczny styl życia – poseł PiS Tadeusz Dziuba.
„Jak ocenia Pani/Pan operację wojskową Izraela »Powstający Lew«" prowadzoną przeciw Iranowi?” - takie pytanie za...
Blisko 450 wypadków z hulajnogami – w co drugim ucierpiały dzieci i nastolatkowie. Eksperci apelują: wprowadzić...
„Czy obawia się Pani/Pan, że rozwój modeli sztucznej inteligencji może doprowadzić do likwidacji Pani/Pana miejs...
Parada Równości 2025 przeszła przez Warszawę pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość”. Stolica stała się areną najwi...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość” ulicami w centrum Warszawy przeszła Parada Równości. Stołeczna policja poda...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas