Reklama
Rozwiń
Reklama

Dania: Rozwodnicy w 16-minutowej reklamie Forda

Duński oddział firmy Ford przygotował 16-minutową reklamę, która "rzuca wyzwanie cukierkowym wizerunkom rodziny przedstawianym w innych reklamach samochodów". Bohaterem klipu reklamowego zatytułowanego "Rodzina", są rozwiedzeni małżonkowie starający się znaleźć wspólny język z dziećmi.

Aktualizacja: 24.02.2016 06:36 Publikacja: 24.02.2016 06:22

Dania: Rozwodnicy w 16-minutowej reklamie Forda

Foto: YouTube

Kristine Dam Jensen, odpowiedzialna za marketing w duńskiej filii Forda, wyjaśniła, że firma kieruje swój przekaz do zwykłych Duńczyków. - Chcemy zmienić sposób w jaki ludzie myślą i w jaki doświadczają reklam. Chcemy zaangażować konsumentów w inny sposób mówienia o ich uczuciach - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Tworząc przekaz, który opiera się na rozbitej rodzinie, opowiadamy historię o nowych relacjach między jej członkami - mówiła.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Archeologia
Sztuka naskalna sprzed 8000 lat odkryta w Centralnej Anatolii
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Społeczeństwo
Drony znów zakłócają działanie lotniska w Belgii
Społeczeństwo
Słowacja. Z populacji niedźwiedzi „usunięto” ponad 200 zwierząt
Społeczeństwo
Niedźwiedzie atakują. Władze Japonii reagują na prośby o pomoc, do akcji wkroczyli żołnierze
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Społeczeństwo
Jak nietoperze ratują ważną gałąź meksykańskiej gospodarki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama