Reklama

Dania: Rozwodnicy w 16-minutowej reklamie Forda

Duński oddział firmy Ford przygotował 16-minutową reklamę, która "rzuca wyzwanie cukierkowym wizerunkom rodziny przedstawianym w innych reklamach samochodów". Bohaterem klipu reklamowego zatytułowanego "Rodzina", są rozwiedzeni małżonkowie starający się znaleźć wspólny język z dziećmi.

Aktualizacja: 24.02.2016 06:36 Publikacja: 24.02.2016 06:22

Dania: Rozwodnicy w 16-minutowej reklamie Forda

Foto: YouTube

Kristine Dam Jensen, odpowiedzialna za marketing w duńskiej filii Forda, wyjaśniła, że firma kieruje swój przekaz do zwykłych Duńczyków. - Chcemy zmienić sposób w jaki ludzie myślą i w jaki doświadczają reklam. Chcemy zaangażować konsumentów w inny sposób mówienia o ich uczuciach - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych. Tworząc przekaz, który opiera się na rozbitej rodzinie, opowiadamy historię o nowych relacjach między jej członkami - mówiła.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Społeczeństwo
Porażka migracyjnej polityki Trumpa? Sondaż nie pozostawia złudzeń: migranci są potrzebni Stanom Zjednoczonym
Społeczeństwo
Dwanaście dni w australijskim buszu. Niemiecka turystka odnaleziona
Społeczeństwo
Szwecja przestanie adoptować dzieci z innych krajów? Raport specjalnej szwedzkiej komisji wspomina o Polsce
Społeczeństwo
Młodzi Polacy wątpią w demokrację. Są wyniki sondażu
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Wspomnienie
Julian McMahon, gwiazda „Fantastycznej Czwórki” i „Nip/Tuck”, zmarł w wieku 56 lat
Reklama
Reklama