Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.10.2016 15:34 Publikacja: 18.10.2016 14:14
Foto: materiały prasowe
Producent żywności poinformował, że wycofanie produktu ma charakter zapobiegawczy, a powodem tej sytuacji jest znalezienie fragmentu metalowego drutu w opakowaniu produktu. Z rynku wycofano Kółeczka śniadaniowe HiPP o wadze 140 g.
„Aby wykluczyć jakiekolwiek ryzyko dla Konsumentów, firma HiPP apeluje, aby nie używać produktów z datą minimalnej trwałości od 05.01.2017 do 19.04.2017! Data minimalnej trwałości znajduje się na górnej części opakowania. Jednocześnie informujemy, że wycofanie z rynku nie dotyczy innych produktów HiPP" - poinformowano w komunikacie.
Produkt objęty wycofaniem może zostać zwrócony do sklepu, w którym został zakupiony. Koszty związane ze zwrotem zostaną zrekompensowane.
W razie pytań klienci mogą skontaktować się z Serwisem dla Rodziców HiPP Polska. Można to zrobić telefonicznie (tel.: 22 853-44-44) lub mailowo za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie www.hipp.pl
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Prognozy pogody na najbliższe dni przewidują deszcz, burze i dosyć niskie temperatury. To efekt niżu genueńskieg...
Minister Marcin Kierwiński zwołał sztab kryzysowy w siedzibie Rządowego Centrum Bezpieczeństwa — podaje Minister...
W województwie lubelskim stwierdzono kolejne podejrzenie zakażenia bakterią cholery w Polsce. Główny inspektor s...
Polska jest na ostatnim miejscu, jeśli chodzi o odsetek osób LGBT+ w populacji. To informacja z międzynarodowego...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas