Sondaż: 73,5 proc. Polaków niezadowolona ze sposobu finansowania billboardów

Zdecydowana większość uczestników sondażu IBRiS dla Radia Zet jest niezadowolona z faktu, że kampania billboardowa wspierająca reformę sądów proponowaną przez PiS jest finansowana przez spółki skarbu państwa, których środki trafiają do realizującej kampanię Polskiej Fundacji Narodowej.

Aktualizacja: 22.09.2017 17:00 Publikacja: 22.09.2017 16:40

Sondaż: 73,5 proc. Polaków niezadowolona ze sposobu finansowania billboardów

Foto: materiały prasowe

Sposób finansowania kampanii podoba się 20,3 proc. ankietowanych.

6,3 proc. respondentów nie ma zdania w tej kwestii.

Pozostało 87% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Społeczeństwo
Sondaż: Rok rządów Donalda Tuska. Polakom żyje się lepiej, czy gorzej?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Społeczeństwo
Syryjczyk w Polsce bez ochrony i w zawieszeniu? Urząd ds. Cudzoziemców bez wytycznych
Społeczeństwo
Ostatnie Pokolenie szykuje „wielką blokadę”. Czy ich przybudówka straci miejski lokal?
Społeczeństwo
Pogoda szykuje dużą niespodziankę. Najnowsza prognoza IMGW na 10 dni
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Społeczeństwo
Burmistrz Głuchołaz: Odbudowa po powodzi odbywa się sprawnie