Reklama
Rozwiń

Sondaż: 73,5 proc. Polaków niezadowolona ze sposobu finansowania billboardów

Zdecydowana większość uczestników sondażu IBRiS dla Radia Zet jest niezadowolona z faktu, że kampania billboardowa wspierająca reformę sądów proponowaną przez PiS jest finansowana przez spółki skarbu państwa, których środki trafiają do realizującej kampanię Polskiej Fundacji Narodowej.

Aktualizacja: 22.09.2017 17:00 Publikacja: 22.09.2017 16:40

Sondaż: 73,5 proc. Polaków niezadowolona ze sposobu finansowania billboardów

Foto: materiały prasowe

Sposób finansowania kampanii podoba się 20,3 proc. ankietowanych.

6,3 proc. respondentów nie ma zdania w tej kwestii.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Społeczeństwo
Powszechna służba dla państwa. Czy będą obowiązkowe szkolenia dla młodych
Społeczeństwo
Najnowsze dane o Warszawie. Wynagrodzenia, popularność dzielnic, liczba mieszkańców
Społeczeństwo
Tajemnicza śmierć dyrektora z NCBR. Kontrolował miliardowe projekty
Społeczeństwo
Warszawa przyciąga turystów. Rekordowa liczba odwiedzających stolicę
Społeczeństwo
Policja odnalazła ciało mężczyzny. To zaginiony dyrektor NCBiR