Sondaż: 73,5 proc. Polaków niezadowolona ze sposobu finansowania billboardów

Zdecydowana większość uczestników sondażu IBRiS dla Radia Zet jest niezadowolona z faktu, że kampania billboardowa wspierająca reformę sądów proponowaną przez PiS jest finansowana przez spółki skarbu państwa, których środki trafiają do realizującej kampanię Polskiej Fundacji Narodowej.

Aktualizacja: 22.09.2017 17:00 Publikacja: 22.09.2017 16:40

Sondaż: 73,5 proc. Polaków niezadowolona ze sposobu finansowania billboardów

Foto: materiały prasowe

Sposób finansowania kampanii podoba się 20,3 proc. ankietowanych.

6,3 proc. respondentów nie ma zdania w tej kwestii.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Społeczeństwo
Kolejna reakcja na zachowanie Brauna. „Wypowiedzi antysemickie, kłamliwe i uwłaczające”
Społeczeństwo
Film o Chopinie za 180 tys. zł. Ratusz chce promować Warszawę kompozytorem
Społeczeństwo
Tomasz Lipiński: Nie chcę siać paniki, ale powinniśmy się głęboko zastanowić
pogoda
Niż genueński nad Polską nie odpuszcza. IMGW zaktualizował ostrzeżenia o ulewach
Społeczeństwo
Artyści folklorystycznych festiwali ofiarą nagonki na migrantów w Zamościu i Gorzowie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama