Reklama
Rozwiń

O likwidacji szkoły gmina musi powiadomić rodziców

List do rodzica ucznia zawierający informację o planowanym przekształceniu szkoły należy wysłać pod ten adres, którym szkoła dysponuje.

Publikacja: 20.10.2016 07:24

O likwidacji szkoły gmina musi powiadomić rodziców

Foto: www.sxc.hu

Tak wynika z wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego, który zapadł 19 października.

Rozpatrywana sprawa dotyczyła skargi, którą Seweryn D. wniósł na uchwałę Rady Gminy w Jasieniu, dotyczącą przekształcenia szkoły podstawowej, do której uczęszczały jego dzieci, w filię innej szkoły prowadzonej przez tę gminę.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Sądy i trybunały
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Uchwała TK
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
W sądzie i w urzędzie
Dziedziczenie nieruchomości: prostsze formalności dla nowych właścicieli
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono