Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.12.2016 05:53 Publikacja: 05.12.2016 06:00
9 zdjęć
ZobaczWiktoria Wojciechowska Sparks/Iskry
Foto: Fotorzepa/ Monika Kuc
Prezentacja w rozległych przestrzeniach zrewitalizowanego Pałacu Raczyńskiego daje młodym artystom możliwość wyjścia poza mury Akademii i skonfrontowania z publicznością. W tym roku prym wiodą twórcy multimediów, graficy, designerzy i scenografowie. Warto poznać najbardziej obiecujące talenty.
W „ Coming Out 2016” pierwsze miejsce zajęły ex aequo Ewelina Czaplicka-Ruducha z Wydział Wzornictwa i Wiktoria Wojciechowska z Wydziału Sztuki Mediów. Pierwsza za projekt „Polonauts”, czyli kolekcję ubrań, inspirowaną filmem dokumentującym przygotowania Zambijczyków do lotu na Marsa. (Opublikował ją też październikowy „Harper’s Bazaar”). Autorka zaprojektowała barwne, fantazyjne, niekrępujące ruchów stroje, które wyglądają jak połączenie sportowych ubrań z fantazjami na temat kosmicznej odysei. Promotorami jej pracy są Janusz Noniewcz i Damien Ravn.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowa wystawa na Zamku Królewskim w Warszawie prezentuje ponad 130 dzieł, głównie antycznych rzeźb, odwołując się...
Wystawa rzeźb Magdaleny Abakanowicz w Ogrodach Królewskich na Wawelu pozwala spojrzeć na twórczość artystki z no...
Immersyjną wystawę „Dalí Cybernetics” w Warszawie, inspirowaną malarstwem artysty, obejrzało już ponad 35 tysię...
Prace tego artysty dysydenta zna cały świat. Jedną ?z nich Ai Weiwei przygotował dla Parku Rzeźby na Bródnie – p...
Na Wawelu można podziwiać ponad dwadzieścia XVIII-wiecznych rzeźb Johanna Georga Pinsla z muzeów we Lwowie i w S...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas