Reklama

Nowy trend: wakacyjne oderwanie od pracy zamiast workation

Modne w pandemii wyjazdy połączone z pracą wychodzą z mody. W te wakacje częściej stawiamy na wypoczynek.

Publikacja: 08.07.2024 04:30

Nowy trend: wakacyjne oderwanie od pracy zamiast workation

Foto: Adobe Stock

Ten pełny wypoczynek w oderwaniu od pracy nie zawsze jest jednak możliwy, jak pokazuje czerwcowy sondaż firmy doradztwa personalnego HRK, który „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza. Według niego prawie co trzeci z dorosłych Polaków (30 proc.) zamierza w czasie tegorocznego letniego urlopu pozostać w kontakcie z pracodawcą. Co prawda często będą to kontakty sporadyczne, ale ponad połowa osób z tej grupy przewiduje je kilka razy w tygodniu albo nawet codziennie.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Wahadło na rynku pracy mocniej wychyla się w kierunku pracodawców
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama