Aktualizacja: 22.04.2016 11:26 Publikacja: 22.04.2016 11:26
Foto: Fotorzepa
Średnio 530 tys. złotych wydawała w ubiegłym roku polska firma na działania BTL skierowane do swoich kontrahentów. To oznacza wzrost o ponad jedną czwartą w porównaniu z 2014 r. a w tym roku wydatki powinny nadal rosnąć –wynika z ankiety przeprowadzonej na przełomie roku przez instytut ARC Rynek i Opinia.
Jak oceniają przedstawiciele fimy Sodexo Benefits and Rewards Services (to na jej na zlecenie przeprowadzono ankietę), coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na prowadzenie akcji wsparcia sprzedaży przy jednoczesnym promowaniu lojalności klientów. W ubiegłym roku 47 proc. ankietowanych firm prowadziło kompleksowe programy motywacyjne skierowane do kontrahentów i partnerów biznesowych. 38 proc. z nich zwiększyło zaś wydatki na poszukiwania możliwości przywiązania klientów biznesowych do swoich marek i produktów.
Ponad 3 tys. pracodawców włączyło się w tegoroczną 14. edycję kampanii Dwie Godziny dla Rodziny, która rozwinęła...
Nie tylko branża i miejsce zamieszkania, ale również wysokość wynagrodzenia mają wpływ na możliwość pracy z domu.
Przy rosnącej presji na efektywność powinni o nią zadbać też pracownicy, co może też oznaczać inne podejście do...
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas