Reklama
Rozwiń
Reklama

Firmy motywują nie tylko pracowników, ale i kontrahentów

Prawie co druga firma w Polsce inwestuje w programy motywacyjno - lojalnościowe dla swoich klientów biznesowych. Rosną też wydatki na ten cel.

Publikacja: 22.04.2016 11:26

Firmy motywują nie tylko pracowników, ale i kontrahentów

Foto: Fotorzepa

Średnio 530 tys. złotych wydawała w ubiegłym roku polska firma na działania BTL skierowane do swoich kontrahentów. To oznacza wzrost o ponad jedną czwartą w porównaniu z 2014 r. a w tym roku wydatki powinny nadal rosnąć –wynika z ankiety przeprowadzonej na przełomie roku przez instytut ARC Rynek i Opinia.

Jak oceniają przedstawiciele fimy Sodexo Benefits and Rewards Services (to na jej na zlecenie przeprowadzono ankietę), coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na prowadzenie akcji wsparcia sprzedaży przy jednoczesnym promowaniu lojalności klientów. W ubiegłym roku 47 proc. ankietowanych firm prowadziło kompleksowe programy motywacyjne skierowane do kontrahentów i partnerów biznesowych. 38 proc. z nich zwiększyło zaś wydatki na poszukiwania możliwości przywiązania klientów biznesowych do swoich marek i produktów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Rynek pracy
Kobiety w finansach. Szklany sufit pęka powoli
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Rynek pracy
Imigracyjne bariery hamują nowe inwestycje
Rynek pracy
Zwalniani specjaliści mają sposób na szybki powrót na rynek pracy
Rynek pracy
Rzadziej pracujemy po godzinach, lecz częściej chorujemy przy biurku
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Rynek pracy
Walmart rezygnuje z pracowników z wizą H-1B. Co dalej z zagranicznymi talentami?
Reklama
Reklama