Reklama

Firmy motywują nie tylko pracowników, ale i kontrahentów

Prawie co druga firma w Polsce inwestuje w programy motywacyjno - lojalnościowe dla swoich klientów biznesowych. Rosną też wydatki na ten cel.

Publikacja: 22.04.2016 11:26

Firmy motywują nie tylko pracowników, ale i kontrahentów

Foto: Fotorzepa

Średnio 530 tys. złotych wydawała w ubiegłym roku polska firma na działania BTL skierowane do swoich kontrahentów. To oznacza wzrost o ponad jedną czwartą w porównaniu z 2014 r. a w tym roku wydatki powinny nadal rosnąć –wynika z ankiety przeprowadzonej na przełomie roku przez instytut ARC Rynek i Opinia.

Jak oceniają przedstawiciele fimy Sodexo Benefits and Rewards Services (to na jej na zlecenie przeprowadzono ankietę), coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na prowadzenie akcji wsparcia sprzedaży przy jednoczesnym promowaniu lojalności klientów. W ubiegłym roku 47 proc. ankietowanych firm prowadziło kompleksowe programy motywacyjne skierowane do kontrahentów i partnerów biznesowych. 38 proc. z nich zwiększyło zaś wydatki na poszukiwania możliwości przywiązania klientów biznesowych do swoich marek i produktów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Rynek pracy
Co dwudziesty pracownik w Polsce to Ukrainiec, co trzynasty – cudzoziemiec
Rynek pracy
W Europie pracuje się coraz lepiej, choć wciąż niezbyt zdrowo
Rynek pracy
Polscy szefowie dopiero uczą się budować osobistą markę
Rynek pracy
Małe szanse na skrócenie kolejek do lekarzy
Rynek pracy
Weto Karola Nawrockiego może utrudnić życie polskim firmom i pracownikom z Ukrainy
Reklama
Reklama