Pracujący w Łodzi konsultanci i analitycy zajmują się realizacją projektów księgowych, logistycznych i finansowych dla klientów min. z Anglii, Francji, Niemiec czy Holandii oraz Polski. Część menadżerów Infosys BPO Poland jest również odpowiedzialnych za zarządzanie procesami biznesowymi obsługiwanymi przez jednostki firmy, które działają w regionie EMEA – Holandii, Czechach oraz RPA.

Firma tylko w ubiegłym roku zatrudniła 800 pracowników, w tym specjalistów od finansów i księgowości, analiz finansowych czy zarządzania projektami. Teraz Infosys poszukuje zarówno finansistów, jak i ekspertów od zakupów, zarządzania bazami danych czy obsługi procesów i wdrożenia projektów z obszaru SAP. Na zatrudnienie mogą liczyć zarówno specjaliści z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym, jak i osoby, które dopiero wchodzą na rynek pracy.

- W firmie obsługujemy procesy biznesowe dotyczące na przykład finansów i księgowości, kontrolingu finansowego, a także logistyki i zakupów, audytu czy projektów transformacyjnych – mówi Magdalena Jóźwiak, Dyrektor HR w Infosys BPO Poland. Cześć nowych stanowisk nie wymaga dużego doświadczenia zawodowego. W tym wypadku liczy się ukierunkowanie z zakresu studiów i znajomość języków obcych. - Mamy jednak coraz więcej ofert skierowanych do specjalistów, a one wymagają od kandydatów doświadczenia – dodaje Jóźwiak. Kluczowa jest również doskonała znajomość języków obcych, francuskiego, niemieckiego, holenderskiego, hiszpańskiego, włoskiego lub szwedzkiego. Podczas rekrutacji weryfikowany jest także poziom tzw. kompetencji miękkich, w tym umiejętności pracy w międzynarodowym zespole.

Sektor nowoczesnych usług dla biznesu to jedna z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Według prognoz reprezentującej inwestorów organizacji ABSL, tendencja ma się utrzymać, generując tylko w tym roku, 15-20 tys. nowych stanowisk pracy. Co więcej, zatrudnienie w centrach usług z zagranicznym kapitałem przekroczyło już 120 tys. osób, a do 2016 roku ta liczba może zwiększyć się nawet do 150 tys. zatrudnionych.