„Uważam Rze" w sierpniu sprzedawało się lepiej niż „Polityka", „Wprost", „Newsweek" i „Gość Niedzielny" – wynika z najnowszych danych Związku kontroli Dystrybucji Prasy pokazującego tzw. rozpowszechnianie płatne razem.
Sprzedaż „Uważam Rze" była wyższa niż lipcu i najwyższa w krótkiej na razie historii ukazywania się tytułu. Wynosiła 141,6 tys. egz. Kolejny w sprzedażowym rankingu „Gość Niedzielny" odnotował wynik na poziomie 138,2 tys. egz. (o 0,7 proc. wyższy niż rok wcześniej). Potem były „Polityka" z wynikiem 135,9 tys. egz. (spadek rok do roku o 9,4 proc.), „Wprost", którego sprzedaż wyniosła 128,2 tys. egz. ( wzrost o 15,8 proc.) oraz „Newsweek Polska": 124,6 tys. egz. ( spadek o 7,1 proc.).
Tendencja wzrostowa "Uważam Rze" trwa. Nas to cieszy, ale konkurencyjne tygodniki mainstreamu już pewnie szykują serię krytycznych artykułów.