Reklama

Chrabota: Dla prezesa Kurskiego dobra rada

Dobra zmiana prowokuje kreatywne głowy działaczy Prawa i Sprawiedliwości do coraz śmielszych i coraz bardziej absurdalnych pomysłów. Jednym z takich, które przekroczyły granice absurdu (a najbardziej chyba niekompetencji), jest przedstawiony przez prezesa Jacka Kurskiego z TVP pomysł utworzenia narodowego instytutu badawczego, który miałby uczciwie i rzetelnie badać wyniki oglądalności telewizji publicznej.

Aktualizacja: 17.04.2016 21:06 Publikacja: 17.04.2016 20:12

Chrabota: Dla prezesa Kurskiego dobra rada

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jak za wieloma złymi pomysłami, tak i za tym stoją dobre intencje. Otóż prezes krytykuje amerykańską firmę Nielsen, monopolistę na polskim rynku telemetrycznym, za rzekome niedoszacowywanie wyników kanałów TVP. Problematyczny ma być tzw. panel badawczy, który jest zbyt ubogi (oficjalnie tylko 2000 gospodarstw domowych, faktycznie mniej) i ma preferować media liberalne kosztem tych bardziej konserwatywnych. Stwórzmy narodowy instytut badawczy – sugeruje prezes – a wyniki będziemy mieli takie jak trzeba (czyli jak potrzebujemy), i powołuje się na wieloletnią obsługę TVP przez TNS OBOP, którego udziałowcem była polska telewizja publiczna.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Publicystyka
Marek A. Cichocki: W nowym świecie Polacy muszą nauczyć się bezwzględnego używania siły
Publicystyka
Estera Flieger: Co jeśli absolutyzujemy polaryzację?
Publicystyka
Rusłan Szoszyn: Władimir Putin przeprasza króla Kaukazu
Publicystyka
Estera Flieger: Nie straszmy wojną, ale też nie lekceważmy sytuacji
Publicystyka
Marek Kozubal: Sabotaże i ataki. Skąd to wzmożenie działań rosyjskich służb i co planuje Putin?
Reklama
Reklama