Reklama

Chrabota: Dla prezesa Kurskiego dobra rada

Dobra zmiana prowokuje kreatywne głowy działaczy Prawa i Sprawiedliwości do coraz śmielszych i coraz bardziej absurdalnych pomysłów. Jednym z takich, które przekroczyły granice absurdu (a najbardziej chyba niekompetencji), jest przedstawiony przez prezesa Jacka Kurskiego z TVP pomysł utworzenia narodowego instytutu badawczego, który miałby uczciwie i rzetelnie badać wyniki oglądalności telewizji publicznej.

Aktualizacja: 17.04.2016 21:06 Publikacja: 17.04.2016 20:12

Chrabota: Dla prezesa Kurskiego dobra rada

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Jak za wieloma złymi pomysłami, tak i za tym stoją dobre intencje. Otóż prezes krytykuje amerykańską firmę Nielsen, monopolistę na polskim rynku telemetrycznym, za rzekome niedoszacowywanie wyników kanałów TVP. Problematyczny ma być tzw. panel badawczy, który jest zbyt ubogi (oficjalnie tylko 2000 gospodarstw domowych, faktycznie mniej) i ma preferować media liberalne kosztem tych bardziej konserwatywnych. Stwórzmy narodowy instytut badawczy – sugeruje prezes – a wyniki będziemy mieli takie jak trzeba (czyli jak potrzebujemy), i powołuje się na wieloletnią obsługę TVP przez TNS OBOP, którego udziałowcem była polska telewizja publiczna.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Robert Gwiazdowski: Prezydent czy nieprezydent? Śmiech przez łzy
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Andrzej Duda mógł być polskim Juanem Carlosem
Publicystyka
Rusłan Szoszyn: Ultimatum Trumpa? Putin szybko nie zakończy wojny z Ukrainą
Publicystyka
Dziesięć lat od śmierci Jana Kulczyka. Jego osiągnieć nie powtórzył nikt
Publicystyka
Marek Cichocki: Najciemniejsze strony historii Polski
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama