Reklama

Owocowo-warzywna kampania Donalda Tuska

Najwięcej witaminy mają polskie... ogórki. Nie wierzycie Państwo? Zapytajcie premiera, który dowcipkuje z ofiar zatrucia

Publikacja: 01.06.2011 10:39

Owocowo-warzywna kampania Donalda Tuska

Foto: W Sieci Opinii

Hiszpańskie ogórki, a właściwie bakterie coli w nich zawarte, zaatakowały Europę. Dlatego Donald Tusk, jak przystało na warzywnego eksperta, zareklamował polskiego ogórka:


Nie dowiedziałem się, na czym polega ten fenomen, że bakteria zabija wyłącznie Niemców jedzących wyłącznie hiszpańskie ogórki, jest coś zastanawiającego w tym zdarzeniu - powiedział premier. Tusk stwierdził, że nie powinniśmy sobie robić nadziei, iż polskie ogórki zrobią furorę. Ale jego zdaniem powinno pojawić się teraz hasło: "Jedzmy wyłącznie polskie ogórki".


Przypomniało nam się, że jeszcze tak niedawno podczas zagranicznych wojaży w Chorwacji Donald Tusk wypowiedział się też o truskawkach:

Reklama
Reklama


Są lepsze niż nasze – stwierdził. Niestety, premier nie przygotował się dobrze do zakupów. Pierwszy koszyczek truskawek dostał wprawdzie za darmo, ale już na kolejne sprawunki musiał pożyczać pieniądze. Nie miał bowiem przy sobie ani grosza. Oprócz truskawek kupił też czereśnie. Dla żony -  jak mówił premier.


Może z kibicami i autostradami ostatnio nie wiedzie się premierowi Tuskowi, ale w dziedzinie kampanii owocowo-warzywnej przyznajemy mu „złotego buraka pastewnego”. Z naciskiem na... No, dobrze, bez nacisku. Chociaż to poczucie humoru w przypadku opowieści o umierających Niemcach, ho ho, pierwsza klasa.

Publicystyka
Roman Kuźniar: Strategia predatora, czyli jak USA zmieniają swoje podejście do wojny
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Publicystyka
Bogusław Chrabota: Nawrocki przegra z łańcuchem?
Publicystyka
Jacek Czaputowicz: Nieoczekiwany sojusz prezydenta Nawrockiego i Konferencji Ambasadorów RP
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Jarosław Kaczyński chce przyszponcić z młodzieżą
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Publicystyka
Dani Dayan: Naszym celem jest zawsze ochrona prawdy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama