Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.03.2018 16:58 Publikacja: 14.03.2018 13:37
Foto: Adobe Stock
Obecność dowolnej marki w mediach społecznościowych to dziś dla niej czasami być albo nie być, szczególnie w przypadku produktów, które nie są artykułami pierwszej potrzeby. Takimi produktami niewątpliwie są napoje energetyczne, które nie tylko łatwo zastąpić innymi markami, ale też łatwo się bez nich obejść. Nic więc dziwnego, że obecność w mediach społecznościowych jest dla takich marek ważna. Tymczasem należąca do Maspeksu marka Tiger od kilku miesięcy milczała.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Projekt ustawy regulujący „sprawy związane z alkoholem”, a zwłaszcza jego sprzedażą, złożyła w Sejmie Nowa Lewic...
Amerykański koncern Coca-Cola Company pozwał przed moskiewski sąd rosyjską firmę Koka-Kola Kompanii zarejestrowa...
Gdzie firma będzie za 5-10 lat? Odpowiem, gdy już tam będę – mówi Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu, największe...
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas