Reklama

Tiger wrócił na Facebooka po wpadce i... znów się naraził

Marka, która naraziła się opinii publicznej w rocznicę Powstania Warszawskiego wraca do mediów społecznościowych i chce dyktować warunki interakcji. Kolejna wpadka?

Aktualizacja: 14.03.2018 16:58 Publikacja: 14.03.2018 13:37

Tiger wrócił na Facebooka po wpadce i... znów się naraził

Foto: Adobe Stock

Obecność dowolnej marki w mediach społecznościowych to dziś dla niej czasami być albo nie być, szczególnie w przypadku produktów, które nie są artykułami pierwszej potrzeby. Takimi produktami niewątpliwie są napoje energetyczne, które nie tylko łatwo zastąpić innymi markami, ale też łatwo się bez nich obejść. Nic więc dziwnego, że obecność w mediach społecznościowych jest dla takich marek ważna. Tymczasem należąca do Maspeksu marka Tiger od kilku miesięcy milczała. 

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama
Reklama